• EMERGENCIA COVID19

Total de la donación: 10.00€

7ª TROBADA DE MEDIACIÓ AL INS LLUCH I RAFECAS DE VILANOVA I LA GELTRÚ

Posted By: david 0 Comment

MOLT ESPECIAL I EMOTIVA la 7ª Trobada de Mediació al IES Lluch I Rafecas, Vilanova I La Geltru . Amb la participació dels alumnes de 3º d’ESO i el grup de mediadors del centre que varen convidar, el dia 26 d’abril, a Kalilu Jammeh i Herminia Nubiola Muck per parlar del llibre «El Viatge de Kalilu», dels projectes de la Fundació Kalilu Jammeh i de la situació de Gàmbia a l’actualitat. Va ser un éxit de participació i molt enriquidor pels alumnes. Volem agraïr al grup de mediadors la seva implicació i les mostres i notes d’agraiment rebudes i el haber-se llegit tots el llibre de Kalilu.
També agraïr que el profesorat del Institut ha recollit un total de 7 bicicletes per enviar a Gàmbia pels nens i joves beneficiaris de la Fundació.