• EMERGENCIA COVID19

Información personal

Datos de facturación

Total de la donación: 10.00€

Posted By: david Comentarios desactivados en EL FLORIDO PENSIL, per la Companyia de Teatre TRES DE COMPEX, benèfica per la Fundació Kalilu Jammeh

El passat diumenge 29 de maig quasi es va omplir el Teatre del Centre Parroquial de Sant Pere de Ribes amb l’obra EL FLORIDO PENSIL. La companyia COMPEX TEATRE TRES de Vilanova i la Geltrú va oferir gratuitament l’obra per a recaptar fons per la Fundació Kalilu Jammeh. Molt bona actuació que va fer riure a tothom. EL FLORIDO PENSILAmb l’assistència de 150 persones es varen recaptar un total de 755 euros que la Fundació destinara a l’Escola Education for Peace de Jirong, Gàmbia.

MOLTES GRÀCIES A LES ACTRIUS I ACTORS, AL DIRECTOR DE L’OBRA , AL CENTRE PARROQUIAL I A TOTS ELS ASSISTENTS.